Sıkça Sorulan Sorular

 

  • 1. TOPTAN SATIŞ FİYATLARINI NASIL GÖREBİLİRİM?

    Sipariş oluşturmak istediğiniz ürünlerin fiyatını, stok durumunu ve ürün özelliklerini görüp, sipariş oluşturabilmeniz için web sitemize ücretsiz olarak üye olabilirsiniz. Sadece web sitemiz üzerinden toptan sipariş kabul ediyoruz. Üye olup, iş ortaklığımıza ilk adımı attığınızda, ürün fiyatlarını, stok durumunu ve ürün özelliklerini görebilir, siparişinizi hemen oluşturabilirsiniz.

  • 2. NASIL ÜYE OLABİLİRİM?

    Ana sayfada bulunan Hesap seçeneğini üzerinden, Kayı Ol’a tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurarak ücretsiz üye olabilirsiniz.

  • 3. ŞİFREMİ UNUTTUM/DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM, NE YAPABİLİRİM?

    Ana sayfada bulunan Hesap seçeneğini üzerinden Giriş Yap’a tıklayarak, açılan sayfadaki Parolamı Unuttum linki üzerinden gerekli işlemleri sağlayabilirsiniz.

  • 4. BEDEN SEÇEREK SİPARİŞ OLUŞTURABİLİR MİYİM?

    Siparişleriniz seri olarak oluşturabiliyorsunuz. Seri içersinde, sipariş vermek istediğiniz ürünün her bedenininde genel olarak 1 adet yer almaktadır. Beden bilgilerini, ürün özelliklerinden görebilirsiniz. Beden bilgisi 'Standart' ya da 'STD' yazan ürünlerde, ürün özelliklerinde belirtilen adette yer almaktadır. Herhangi bir üründe, seri içerisinde kaç adet ürün sevk edildiğini net olarak görmek için ilgili ürünü sepetinize ekleyip kontrol edebilirsiniz.

  • 5. ÜRÜNLER NEREDE ÜRETİLİYOR?

    Sadece Türkiye’de üretilen ürünler satışa sunulmaktadır. Türkiye’de faaliyet gösteren 100 civarında hazır giyim üreticisinin ürettiği ürünleri yurt içi ve yurt dışındaki, hazır giyim satışı yapan perakende noktaları ve butiklerle buluşturuyoruz.

  • 6. ÜRÜNLER ÜZERİNDE BİR MARKA ETİKETİ VAR MI?

    Ürünlerin %99’unda üreticinin kendi marka etiketi yer almaktadır. %1’lik bir kısmında ise herhangi bir marka etiketi yer almamaktadır.

  • 7. SİPARİŞ OLUŞTURMADAN ÜRÜNLERİ GÖREBİLİR MİYİM?

    Merkez-idari ofimizi, Türkiye, İstanbul - Merter'dedir. Öncesinde konuşarak bir kahve içmeye bekleriz her zaman fakat ürünleri görme imkanı bulunmamaktadır. Sadece web sitemiz üzerinden sipariş kabul edip, yurt içinde MNG Kargo dışında ise hem DHL Kargo ile teslimat sağlıyoruz.

  • 8. NEDEN MFW ?

    Zaman kaybı yaşamadan, şehir dışındaki mağazanızı kapatmadan, ekstra yol ve konaklama ücreti ödemeden güvenilir şekilde sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. Satın aldığınız ürünler 40 yıllık firma güvencesi ile adresinize anlaşmalı kargo ile teslim edilmektedir.

  • 9. KREDİ KARTI İLE ALIŞVERİŞ YAPARKEN GÜVENDE MİYİM?

    Kredi kartı ya da banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. Kart bilgileriniz, onayınız olmadan kaydedilmez ve üçüncü kişiler tarafından görüntülemez.

  • 10. KARGO ÜCRETİ NASIL HESAPLANIYOR?

    Siparişinizi oluştururken belirttiğiniz teslimat adresi bilgilerine göre hesaplanmaktadır.

  • 11. SİPARİŞİM HANGİ KARGO ŞİRKETİ ARACILIĞIYLA TESLİMAT ADRESİME GÖNDERİLECEK?

    Türkiye içi teslimat adreslerine sadece MNG Kargo ve DHL Kargo ile teslimat gerçekleştirilmektedir. Türkiye dışı teslimat adreslerine ise hem DHL VE ÖZDOĞRU Lojistik ile teslimatlar gerçekleştirilmektedir. Yurt dışı teslimatlar hava kargo yönetimi ile gerçekleştirilmektedir. Eğer Türkiye dışından sipariş oluşturuyorsanız ve Türkiye’de çalıştığınız bir kargo şirketi varsa, siparişinizin teslimatını o kargo şirketine sağlayabiliriz. Bunun için lütfen teslimat adresine bu kargo şirketinin bilgilerini giriniz ve siparişini oluşturduktan sonra sipariş numaranız ile birlikte whatsapp +90 530 882 01 08 iletişim hattımızı bu durumu bildiriniz. Detaylı bilgi için lütfen [email protected] e-posta adresi ile irtibata geçiniz.

  • 12. SİPARİŞİM NE ZAMAN TESLİM ADRESİME ULAŞIR?

    Siparişiniz bize ulaştıktan itibaren; Türkiye içi teslimatlarda 1-3 iş günü içerisinde teslimat adresinize kargo çıkışı gerçekleştirilmektedir. Teslimat adresine bağlı olmakla birlikte, kargo çıkışı gerçekleştirildikten itibaren 2 iş günü içerisinde teslimatlar gerçekleşmektedir. Türkiye dışındaki teslimatlar hakkında detaylı bilgi için lütfen [email protected] e-posta adresi ile irtibata geçiniz.

  • 13. İADE/DEĞİŞİM YAPILABİLİYOR MU?

    Sadece ayıplı ya da defolu ürünlerde değişim söz konusu olabilmektedir. Bunun için, ürünler size teslim edildikten itibaren 2 iş günü içerisinde whatsapp +90 530 882 01 08 iletişim hattımızla irtibata geçmeniz gerekmektedir. Detaylı bilgi için lütfen [email protected] e-posta adresi ile irtibata geçiniz.

  • 14. A.TR BELGESİ DÜZENLİYOR MUSUNUZ?

    Teslimatı bizim gerçekleştirdiğimiz siparişlerde, talep edilmesi halinde A.TR belgesi düzenliyoruz. Detaylı bilgi için lütfen [email protected] e-posta adresi ile irtibata geçiniz.

  • 15. İTHALAT VERGİLERİ KİM TARAFINDAN KARŞILANIYOR?

    İngiltere ve bir çok Avrupa ülkesine teslimatlarda, ithalat vergisi sistem tarafından hesaplanıp ödeme adımında sizden talep edilmektedir. Bu ülkeler dışında kalan ülkeler için ise teslimat ülkesinde ortaya çıkabilecek tüm vergileri alıcı tarafından karşılanmaktadır. Daha detaylı bilgi için [email protected] e-posta adresi ile irtibata geçebilirsiniz.

  • 16. İLK KEZ SİPARİŞ OLUŞTURACAĞIM, NE ÖNERİRSİNİZ?

    Binlerce üyeye sahip sadece toptan sipariş kabul eden ve butiklere hizmet veren bir şirketiz. MFW.com.tr'den ilk kez sipariş oluşturacaksanız; ürün/fiyat performansını daha doğru anlamak için; sipariş alt limitimiz tutarında bir sipariş oluşturmanızı öneriyoruz. Siparişinizi oluştururken her fiyat aralığında ürün siparişi oluşturmanızı öneririz. Böylece, hangi fiyat aralığındaki ürünlerin beklentinize ve müşteri kitlenize uygun olduğunu daha doğru tespit edebilir, sonraki siparişlerinizde bu fiyat aralığındaki ürünleri tercih edebilirsiniz.

  • 17. HAZIR GİYİM ÜRETİCİSİYİM, ÜRETİMİNİ YAPTIĞIMIZ ÜRÜNLERİMİZİ MFW.COM.TR’DE SATMAK İSTİYORUM, NE YAPABİLİRİM?

    Türkiye'de üretim yapan bir işletmeyseniz, [email protected] adresine, talebinize içeren bir e-posta gönderebilrisiniz. Talebiniz en kısa sürede yanıtlanacaktır.

  • 18. KENDİ MARKAM İÇİN ÜRÜN ÜRETTİRMEK İSTİYORUM, NE YAPABİLİRİM?

    Bu gibi talepleriniz için [email protected] adresine, talebinizi içeren e-posta gönderebilrisiniz. Talebiniz en kısa sürede yanıtlanacaktır.

  • 19. SİPARİŞ VERDİĞİMİZ ÜRÜNLERİN FOTOĞRAFLARINI KULLANABİLİR MİYİZ?

    Sipariş verdiğiniz ürünlerin görsellerini, sadece instagram sayfanız ve pazar yerlerinde kullanımına izin verilmektedir. Kendi web sitenizde kullanım için siparişi size ulaştıktan itibaren kendi görsellerinizi oluşturup kullanabilirsiniz.

  • 20. ÜRÜN İHRACATI YAPIYOR MUSUNUZ?

    Evet yapıyoruz. İsterseniz tedarikçinizde oluyoruz. Kendi ürünlerimiz hariç Merter ve Güngören den başka firmalardan da Beğendiğiniz ürünlerinizi toplayıp ihracatını yapabiliriz. Ekstra kendi marka etiketiniz ile isterseniz ürün başı 2$ a kendi markanız etiketimiz ile göndeririz. Başka firmalardan tedarik edeceğimiz ürünler için Kalite kontrolde isterseniz ürün başı 3$ a kalite kontrol da yapıyoruz.

  • 21. ÖDEME SEÇENEKLERİ

    -Kredi Kartı
    -Havele/EFT
    -Western Union, Upt , MoneyGram
    - Ria

  • 22. ÜRÜN İHRACATI YAPIYOR MUSUNUZ?

    BİZDEN ALDIĞINIZ VEYA TEDARİK EDECEĞİMİZ ÜRÜNLERE KENDİ MARKA ETİKETİNİZİ YAPTIRABİLİRİZ.BURDA ANLAŞMALI ETİKET İMALATÇI VE TERZİMİZ VAR ETİKET YAPTIRMADA SİZE AİT ÖDEMESİ VE ETİKET DEĞİŞİMİ (ANLAŞMALI TERZİ DE ) ÜRÜN BAŞI 1€ DIR.

     

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR